2013. április 4., csütörtök

Prológus

Sziasztok! Magamról csak annyit, hogy a nevem Tamara,- és ez bőven is elég. Életem első blogját kezdem írni. Már régóta gondolkoztam azon, hogy belefogok egybe, és most nekikezdek. Mivel kezdő vagyok, még sokat kell tanulnom. De gyakorlat teszi a mestert! Próbálok minél jobb lenni, egyszer biztos én is bele fogok jönni. Ezt a blogot elég hosszútávúra tervezem, nem csak ilyen már  részes történet, hanem a végtelenbe és tovább! :) Másik blogba nem is tervezem belefogni, egyenlőre ezt az egyet szeretném írni. A Belieberek csoportját támogatom, így ez a blogomnak az egyik főszereplője Justin Bieber lesz. Nem is rabolom tovább az időt, megírtam nektek a Prológus részt. Remélem tetszeni fog nektek a blogom!
Tamara.






    Az álomvilág csodálatos. Fantázia-valóság. A két ellentét. Van amikor egyszerűbb elmenekülni a gondolatainkba. Ott a saját történetünket írjuk, tudatunk nélkül. Mi irányítjuk azt a világot amit a fejünkben megálmodtunk, a rideg valóságot magunk mögött hagyva. Lehetséges, hogy az álmok valóra válnak? Csak hinni kell bennük! Ez történt velem is. Sosem gondoltam volna, hogy az életem ennyire megváltozik. Teljes fordulatot vesz. Fura, hisz nem is volt ez az álom, az álmom! Nem érted? Nem baj, majd idővel megfogod! Még sosem gondolkodtam azon, mi lenne ha...
De mégis megtörtént, és én ennek örülök. Akadályok mindig vannak! Amit meg kell tanulni kezelni, és semmibe venni! Follow your dream!xx  - Nicole Buttler.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én nagy JB fan vagyok, a prológus tetszett, sok sikert a blogodnak!(: feliratkoztam..xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. #BieberForever ;) köszi mindent:) valamiért nekem nem mutatja, hogy feliratkoztál:o de ha rámegyek a profilodra ott már mutatja:DD

      Törlés